17 Nisan 2013 Çarşamba

Kolay Yoldan Sağlıklı Zayıflama Diyetleri- 2 Ayda 20 Kilo

Sağlıklı zayıflama diyeti istiyorum
   Benim gibi çocukluktan itibaren kilolu olursanız bu duruma belki daha fazla alışıyorsunuz.Çocukken evde bana sürekli az yemem hususunda baskı yaparlardı. Kardeşim zayıf olduğu için onunla daha fazla ilgilenirlerdi. Ben kardeşimi çok kıskanırdım mesela. Bir de okulda bazen çocuklar şişko diye takılırlardı bana ve beden eğitimi derslerini hiç sevmezdim. Hareketleri yapamadığım için değil eşofmanlar bana hiç yakışmazdı. Hele ergenlikte kilolu olmak, bir de yüzünüz vücudunuz normalden kıllı ise tahmin edin! O zamanlar geceleri çok ağlardım. Niye ben böyleyim diye isyan ederdim. Neyse ilk önce ailem beni diyetisyene götürdü ve kiloları verdim. Ama bir verip bir almaya başladım. Yaşıtım genç kızlar gibi asla incecik olamadım. Erkekleri bırakın kız arkadaşlarınızın yanında daha fazla ezik hissediyorsunuz kendinizi. Örneğin hiç bir zaman kolsuz yada kısa etek, tayt giyemedim. Hep biraz daha size yakışacak şeyler giymek zorundasınız. Ama bunların hiçbiri benim okul ya da iş başarıma engel olmadı. Belki de tam tersi kendimi bu yönde kanıtlamama yardımcı oldu. 20'li yaşlarda zaten hep balık etli, 40-42 beden bir kızdım. Beni idare ediyordu. Arkadaş çevrem iyidi, beni öyle aşırı bunalıma sokacak bir durum olmadı. 

Sağlıklı zayıflamak için tıklayın
     Ben en çok evlendikden sonra kilolarım yüzünden mutsuz oldum. Hele doğumumdan sonra tam bir kâbustu. Kilo vermem için eşim çocuğumu emzirmemi bile istemiyordu. Geceleri uykusuzluk, gündüz işe gidiyordum. İşten sonra spor yapmam için aşırı baskı yapıyor, bazen bana küsüyordu. Hatta ilk zamanlar benimle dışarı bile çıkmak istemiyordu. Allahım ben evlilikte anne olmaya çalışırken bir de bir anda sürekli şişko bir kadınsınız ve hakarete uğruyorsunuz. Anne olmanın tadına bile varamadım. Bazen eşimden o kadar nefret ediyordum ki bana parmağının  bile dokunmasını istemiyordum. Bizim çocuğumuz evlendikten 1 yıl sonra hemen oldu. Çok büyük hataydı. Çocuğumuz olmasaydı belki de eşimle kilo kavgalarımız yüzünden ayrılırdık. Zaman geçtilkce ben zayıfladım o da baba ve koca olmaya biraz daha fazla alıştı. Ama bu sefer bende fibromiyalji ağrıları,migren, mide ağrıları arttı. Sonraki yıllarda ben hiçbir zaman 72 kilonun altında, onun tam istediği kiloda bir kadın olamadım.          
Allahtan  yüzü güzel sayılan bir bayanım. Aslında bir daha çocuk düşünmüyordum ama anneliği birkez daha tatmak istedim herşeye rağmen. Bu sefer bana kilolarımdan dolayı eskisi gibi baskı yapmadı. Hatta 40 günlük bebekle tüm kilolarıma rağmen beni tatile bile götürdü. Allahım inanamıyorum 96 kiloyum ve  beni tatile götürdü. Bu bizim için büyük bir aşamaydı. Şu anda da ben kilolarıma üzüldükçe o verirsin sen diye destek oluyor inanmıyorum. Belki de daha önce başardığım için istersem yapabileceğimi bildiği için kötü davranmıyor. Ama artık eski 82 kilo halime bile razı zannedersem. Kısacası arkadaşlar kilolu bir bayan bana göre mutlu bile olsa içinin bir kösesinde hep o burukluğu, ezikliği yaşıyor. Sağlıklı zayıfama diyetleri isteyerek başvurduğum yerler beni hep hayal krıklığına uğrattı şuana kadar....

   Şu moda denilen şey olmasaydı heşke.Ben bazen düşünürüm keşke köyde yaşayan şalvar ayağında bir kadın olsaysım. Bu kadar sosyal bir toplumda yaşarsanız görünüşünüz ile barışık olamıyorsunuz. Ben şimdi zayıfladığım zaman iş bitecek mi? Etlerim sarkık olacak, bir sürü çatlak da çabası. Yine bitmiyecek uğraşlarımız. Eskiden sanatçılar yapardı böyle şeyleri ama şimdi siz İstanbul'da yaşıyorsunuz, daha çok görüyorsunuz millet nasıl giyiniyor.Sağlıklı zayıflama diyetleri istiyorum. Öyle gazete sayfalarındaki uyduruk diyetlerden değil. Gerçekten sağlıklı zayıflama diyetleri. Uzman tarafından yazılmış diyetler, kişiye özgü sağlıklı zayıflama diyeti istiyorum, benim metabolizmama göre hazırlanacak...
Neyse inşallah bizim program iyi gider arkadaşlar, ben isteklerinize uyabileceğimi düşünüyorum...





Kadriye SOYLU/Yalova

1 yorum: